Jak evidovat docházku zaměstnanců v úklidových firmách?

Poradíme vám, jak efektivně kontrolovat zaměstnance v úklidových službách.

Zaměstnanci úklidových firem pracují v terénu. Jejich pracoviště se nachází v bytových domech, firemních provozovnách či kancelářích. Zaměstnavatel nemá své zaměstnance neustále v dohledu a je nucen spoléhat na jejich poctivost a loajalitu. Jak zefektivníme evidenci odpracované doby u zaměstnanců úklidové firmy?

Využijte virtuální docházkovou čtečku

Zaměstnanec snadno zaznamená údaje o své docházce prostřednictvím mobilního telefonu. Doporučujeme vám docházkovou čtečku DSi Online, jejíž virtuální prostředí je optimalizováno k prohlížení přes mobil i počítač.

Virtuální docházková čtečka vám umožňuje pohodlně evidovat odpracovanou dobu zaměstnanců a převádět údaje k výpočtu mezd do mzdového softwaru. Zefektivníte si tak chod administrativního úseku své firmy. Velmi výhodný je pro vás balíček DSi Online obsahující příjemné bonusy. Jeho nedílnou součástí je virtuální docházková čtečka DSi Online a docházkový program Alveno.

Jaké bonusy vám DSi Online přináší?

  • Virtuální docházková čtečka DSi Online je předplacená na 1 rok.
  • Uživatelskou podporu k programu máte až na 1 rok zdarma.
  • Počet zaměstnanců není nikterak omezen.

Udělejte pořádek v evidenci docházky a pracovní doby svých zaměstnanců. My vám s tím pomůžeme!

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?