Jak zvýšit bezpečnost v ubytovacích službách a hotelnictví?

Zamezit vstupu nežádoucích osob a zvýšit bezpečnost zaměstnanců i klientů je přáním každého zaměstnavatele. Velmi specifická je situace v hotelnictví a ubytovacích službách, kde se klade zvláštní pozornost na zabezpečení vstupu do objektu i jednotlivých místností. V oblasti hotelnictví a ubytovacích služeb je nejvhodnější využít kombinaci přístupového a docházkového systému. Zajistíte tak evidenci odpracované doby a docházky zaměstnanců, a zároveň zabezpečíte vstup do pokojů ubytovaných hostů.

Stále častěji se používá zamykání pokojů čipovou kartou místo klasickým klíčem. Jde o moderní řešení, kterým uděláte na své zákazníky dobrý dojem. Vámi poskytované ubytovací služby budou totiž na zákazníka působit důvěryhodněji. Vstup na některá pracoviště (např. kuchyně) můžete zabezpečit bezkontaktním docházkovým terminálem. Zamezíte tak vstupu nežádoucích osob včetně zvídavých hostů.

Zvláštní pozornost zabezpečení vstupu do budovy věnujte v případě, že provozujete ubytovací zařízení bez recepce. V hotelích a penzionech bývá recepční, který má o pohybu osob přehled. Nežádoucí osoby do budovy nevpustí. Jinak tomu je např. v nájemních domech. V takovém případě nejlépe zabezpečíte vstup do budovy externím čidlem na čipy. Jednotlivé pronajaté byty lze chránit přístupovým terminálem PSi 40. Tímto řešením uspokojíte i své nájemníky, kterým pro vstup do budovy i bytu postačí čipová karta místo svazku klíčů.

Trend využití přístupových systémů v hotelnictví a ubytovacích službách se k nám dostal ze zahraničí. Přístupové systémy se postupně stávají nezbytnou samozřejmostí.

Klíče jsou minulostí, zabezpečte se moderně i vy.

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?