Moderní řešení evidence docházky? Jedině v cloudu!

Pravděpodobně jste o něm už slyšeli. Cloudu patří budoucnost a stává se stále populárnějším. Oč jde? Jedná se o technologii umožňující snadné sdílení dat. Používá se k poskytování různých služeb přes internet. Převážně jde o IT služby, ale může se jednat také o účetnictví nebo evidenci docházky zaměstnanců. Cloud má pro vás řadu výhod. Především šetříte místo na disku svého počítače a zároveň využíváte služby pohodlněji a levněji než dříve.

Cloud je anglický pojem znamenající mrak nebo oblak. Vychází ze zvyku kreslit ve schematických nákresech internetovou komunikaci jako obrázek mraku.

U nás v systému Alveno využíváme nejmodernější technologie a neustále vylepšujeme své služby. Proto náš docházkový systém je v cloudu. Nemusíte nic instalovat. Místo toho rovnou pracujete s docházkovým systémem. Navíc je náš systém dostupný kdykoliv a odkudkoliv. Alveno funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce! Funguje vám na mobilu, PC i tabletu, stačí vám pouze připojení k síti internet.

Při využívání cloudových služeb ušetříte. Platíte totiž jen za to, co skutečně využíváte. Přístup k docházkovému systému máte z neomezeného počtu PC, tabletů i smartphonů. Systém si nastavíte přímo na míru vašim potřebám. Máte-li dotazy nebo nejasnosti, tak je vám ve všední dny k dispozici servisní linka. Samozřejmostí je i služba Zavolejte mi. Na Alveno si rychle zvyknete. Zaznamenávat docházku zaměstnanců je díky nám snadné, rychlé a pohodlné. Rovněž identifikace zaměstnanců je přesná, což umožňují naše biometrické docházkové čtečky.

Neztrácejte čas namáhavou evidencí docházky zaměstnanců. Starosti nechte na nás! Vy se v klidu věnujte svému businessu.

Alveno - pohodlné řešení docházky zaměstnanců v cloudu.

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?