Kontrola nad zaměstnanci na homeoffice

Dbejte na zdraví a bezpečnost svou i svých zaměstnanců. Umožněte jim práci z domu. Díky online aplikaci Alveno můžete mít nad jejich pracovní morálkou a docházkou kontrolu i aktuální přehled.

Stále více firem v České republice zavádí preventivní bezpečnostní opatření proti šíření koronaviru a nechávají své zaměstnance na homeoffice, tedy vykonávat práci z domu. Tímto opatřením se snaží dbát více na zdraví nejen svých zaměstnanců, ale i veřejného zdraví. Díky práci z domu mohou zaměstnavatelé přispět ke snížení koncentrace lidí na veřejných prostranstvích, v městské hromadné dopravě a obecně kontaktu mezi lidmi.

Možná byla pro vaši firmu možnost práce z domu dosud nemyslitelnou věcí. Pokud ale není přítomnost zaměstnance na pracovišti nezbytná, nebojte se podniknout tyto preventivní kroky a nechat je vykonávat svou práci z domova. Stejně tak mohou pracovat na homeoffice i rodiče pečující o své děti, které kvůli zavřeným školám musely zůstat doma. Zdravý, z domu pracující zaměstnanec, je pro firmu větším přínosem než zaměstnanec potenciálně šířící onemocnění.

Nad svými zaměstnanci na homeoffice mohou mít vedoucí pracovníci či majitelé firem dohled díky docházkovému systému Alveno. Zaměstnanci si mohou zahájení své práce zaznamenat díky softwarové čtečce, která je k dispozici přímo v online aplikaci Alveno. Vedení firmy tak může mít kontrolu i aktuální přehled nad tím, kdo ze zaměstnanců zrovna pracuje, přičemž si může nechat potvrdit i GPS lokaci.

Zprovoznění docházkového systému Alveno je velmi jednoduché. K jedné firemní instanci je možné vytvořit neomezené množství přístupů pro uživatele. Každý uživatel pak po přihlášení může evidovat zahájení i konec pracovní doby, včetně přestávek, díky softwarové čtečce přímo v aplikaci.

Podmínky, jaké si zaměstnavatel se zaměstnancem při práci na homeoffice nastaví, jsou už na každé firmě. Některé firmy trvají na dodržování pevné pracovní doby, jakou má zaměstnanec stanovenou i pro práci v kanceláři. Jiné firmy jsou v tomto ohledu flexibilnější a kontrolují pouze počet odpracovaných hodin. Ať už jsou požadavky zaměstnavatele na výkon práce svých zaměstnanců jakékoli, s evidencí pracovní doby na homeoffice může snadno pomoct online aplikace Alveno.

Pokud byste měli zájem o více informací o docházkovém systému Alveno, kontaktujte nás na info@alveno.cz. Rádi vám formou vzdálené prezentace systém představíme a odpovíme na vaše otázky. Více informací o systému i o možnosti napojit na systém biometrické čtečky najdete také na www.alveno.cz.

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?