Proč používat v době šíření koronaviru raději čipy?

Ačkoli běžně doporučujeme zákazníkům zvolit pro identifikaci zaměstnanců u docházkových a přístupových čteček a čidel spíše otisky prstů, jsou situace, kdy se jeví identifikace pomocí čipu nebo karty jako vhodnější. Jednou z takových situací je i ta aktuální, kdy hrozí šíření nákazy koronavirem. Přejděte dočasně na evidenci docházky pomocí čipů a karet a ochraňte vaše zaměstnance před rizikem nákazy!

Řada firem poslala své zaměstnance na homeoffice, což je nejbezpečnější řešení. Velká část z nich ale svůj provoz nebo výrobu omezit nebo pozastavit nemohou. Stále tak dochází ke kontaktu velkého množství osob, které procházejí stejnými vstupními prostory a vystavují se tak riziku nákazy koronavirem. Je proto více než vhodné zavést zvýšená bezpečnostní opatření a riziko minimalizovat.

Jedním z hygienických opatření, kterým můžete pomoci, je zajistit, aby zaměstnanci nemuseli zbytečně sahat na docházkové či přístupové čtečky a čidla, a umožnit jim identifikaci prostřednictvím čipů nebo karet. Tím minimalizujete riziko přenosu bakterií a virů.

V nastavení aplikace Alveno lze jednoduše změnit způsob identifikace zaměstnanců. V záložce Nástroje zvolíte vybranou čtečku, zobrazí se seznam autorizovaných zaměstnanců a způsob, jakým se mohou přihlašovat. Na tomto místě můžete nastavení také změnit.

Pak už se stačí jen přihlásit ke čtečce pomocí administrátorské karty, v MENU zvolit konkrétního zaměstnance, kliknout na tlačítko Přidat čip a čip nahrát. Původní otisky zůstanou v systému nahrané, takže je pak možné se snadno vrátit k původnímu nastavení pro identifikaci otiskem prstu.

Používání docházkového systému Alveno je velmi jednoduché. Individuální nastavení je možné kdykoli změnit podle aktuálních potřeb. Pokud byste si s něčím nevěděli rady, rádi vám pomůžeme a poradíme na technické podpoře.

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?