HOME OFFICE – také řešíte, zda vám zaměstnanci z domu pracují?

Jak mít přehled, kdo je vlastně v práci, když jsou téměř všichni na HOME OFFICE? Kdo má dovolenou, kdo je u lékaře, kdo je nemocný a kdo ještě vyspává a pracovat nezačal? Ukážeme vám, jak na to.

HOME OFFICE a právo

Z právního hlediska, například z pohledu BOZP, za zaměstnance při práci z domova stále zodpovídáte, ale jen a pouze v pracovní době. Pokud má však zaměstnanec flexibilní pracovní dobu, je těžké rozeznat, kdy už v práci je a kdy není. Navíc i při práci z domova je nutné dle zákona evidovat pracovní dobu všech zaměstnanců. Je zde spousta důvodů, proč mít přehled, kdy zaměstnanec pro vás z domova vykonává práci a kdy má pracovní přestávku.

Jak na evidenci docházky při HOME OFFICE?

Poradíme vám. Nehledejte složitá řešení, když se nabízí ta jednoduchá. Využijte možnosti docházkového systému ALVENO. Ne, nebudeme zaměstnance nutit běžet si ráno „píchnout“ příchod do firmy a odpoledne si zase „odpíchnout“ odchod.

Docházkový systém ALVENO umí nejen zaznamenat příchod, odchod, přestávku na oběd, lékaře, nebo třeba dovolenou, ale umí toto zprostředkovat třeba z mobilního telefonu, nebo jakéhokoliv počítače. Stačí mít přístup k internetu a v jakémkoliv webovém prohlížeči (např. MS Explorer, Edge, Google – Chrome a dalších) si otevřít pod heslem příslušné webové stránky a svůj příchod/odchod zaznamenat.

Vy tak nejen budete vědět, že zaměstnanec již „přišel“ do práce, ale zároveň se dozvíte i místo, kde tak učinil. Pokud má zapnutou GPS lokalizaci, tak klidně s přesností na metr.

100% kontrola docházky při HOME OFFICE

Je to ještě málo? Potřebujete vědět, že je zaměstnance v dohodnutém místě výkonu HOME OFFICE? Každá akce, vyznačená v takovémto docházkovém systému, zaznamenává polohu zařízení, na kterém se zaměstnanec hlásí, takže budete i v tomto případě vědět, že není třeba v obchodním centru na periferii města, nebo u kadeřníka.

Jde o plnohodnotný docházkový systém v cloudovém řešení. Systém je velice jednoduchý na obsluhu, ale skýtá v sobě všechna možná řešení požadavků na moderní docházkový systém s přímým exportem do účetnictví na zpracování mezd.

Cloudový docházkový systém je takový, který je, zjednodušeně řečeno, přístupný přes přihlašovací heslo odkudkoliv na světě. Stačí mít připojení na internet a jakékoliv elektronické zařízení s webovým prohlížečem, například jakýkoliv chytrý mobil. Takže informace o tom, kteří vaši zaměstnanci právě pracují a kde se při posledním přihlášení nacházeli, budete mít opravdu z první ruky.

Přijďte na webinář

Aktuálně dne 18.11.2020 pořádáme na toto téma bezplatný webinář. Přihlaste se na náš webinář o kontrole docházky při HOME OFFICE.

 

Chci na webinář zdarma.

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?