Jak funguje klientská a servisní linka u docházkového systému ALVENO

Dneska vás necháme nakouknout do našeho zákulisí. Alveno totiž nejsou jen webovky, které si proklikáte a čtečky, co se dají pověsit na zeď. Alveno je tým patnácti lidí, kteří mají za úkol zajistit, abyste s naší službou docházkového systému a docházkových čteček byli naprosto spokojení.

Dobrou firmu tvoří skvělí zaměstnanci

Pokud jste našimi zákazníky, tak možná už jednoho nebo dva naše kolegy znáte. Určitě to bude obchodník, který vám nejdříve docházkový systém představil a pak pomohl vybrat správnou techniku k jeho užívání, jako jsou již zmíněné čtečky, přístupové systémy a doplňky, například čipy. Taky možná znáte naši asistentku Lucii, protože byla první osobou, se kterou jste mluvili a zajistila pro vás první kontakt s obchodníkem.

My ale víme, že spousta našich zákazníků má v Alveno týmu jiné oblíbence. Tím oblíbencem není ani obchodník ani Lucie. Často tyto své oblíbence znáte příjmením, někteří z vás si s nimi i tykají, protože se znáte už roky a „voláte si“ rádi. Ano, těmi oblíbenci nemyslíme nikoho jiného než náš tým konzultantů.

Pomoc na lince je tu vždy pro vás

Konzultanti jsou naši specialisté na servisní lince. Nebo taky na „podpoře“, jak jim často říkáte. Jejich úkolem je využívat své expertní znalosti docházkového programu Alveno k tomu, abyste se znalci programu mohli stát i vy sami. Kromě toho, že naprosto přesně ví, jak zadat nepřítomnost, vytvořit provozy a přidat nového zaměstnance, pracují ve svých volných chvílích také na svých znalostech zákoníku práce. Chceme, aby vám byli rovnocennými partnery, nebo i rádci v konverzaci o vedení docházky, aby vám dokázali poradit, pokud si nejste jistí, jestli docházku evidujete správně dle současné legislativy.

Nahlédněte pod pokličku docházkovému systému Alveno

A jak tocelé funguje? Jak můžete rychle a jednoduše vyřešit problém, se kterým si v Alvenu nevíte rady? Existují dvě cesty, jak se s našimi konzultanty spojit – mailem nebo telefonem. Na servisní lince mnohé z vás odradí záznamník, který se hned po vytočení čísla ozve. Ale nenechte se zmýlit! Záznamník je tam správně. Neznamená to, že číslo je vypnuté, nedostupné nebo třeba úplně špatně.

Znamená to, že si velmi vážíme vašeho času a nechceme vás nutit trávit desítky minut čekáním na to, až předchozí servisní hovor skončí. Většina hovorů trvá sice něco okolo pěti až deseti minut, najdou se ale i hovory, které kolegům z podpory zaberou třeba i hodinu. Takže tím, že nám na záznamníku (nebo v mailu) necháte své jméno, název vaší firmy a třeba i jednou větičkou popsaný problém, který vás trápí, šetříte čas hlavně sami sobě.

Kdy se na nás můžete obrátit?

Kolegové vyřizují vaše dotazy a prosby každý pracovní den 8:00-12:00 a 13:00-15:00. V některé dny trvá vyřízení požadavku trošku déle, protože jeden z nich zrovna proškoluje nového budoucího nadšence docházkového programu Alveno. Jiné dny se ozvou třeba už za deset minut.

Dobře, to jsme si popsali, jak fungujeme my. Ale co vy? Jste spokojení s naší podporou? Kdybyste naše kolegy na servisní lince chtěli potěšit za to, že zachrání vaši klávesnici před zuřivým záchvatem hněvu poté, co se vám ne a ne podařit změna pracovního úvazku zaměstnance z částečného na plný, dáme vám pár tipů.

Jirka – „Největší odměnou pro mě je, když mi na závěr hovoru nebo jiné komunikace povíte, že vám moje rada pomohla a usnadnila práci, či snad dokonce zlepšila den.“

Martin – Přál bych si, aby každý náš společný telefonát skončil i společným úsměvem :)."

Jaroslav – „Mě potěší každý příjemný zákazník, který ví, že naší snahou je vždy pomoci.“

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?