Docházkový systém

  • Moderní docházkové systémy mají dnes podobu cloudových aplikací. Ty s sebou přináší řadu výhod. Kromě velké úspory na hardwaru pro provoz systému a zálohování dat umožňuje cloudové řešení přístup ke vždy aktuální verzi aplikace z libovolného zařízení, a to bez nutnosti instalace jakýchkoli programů.

Docházkový systém
  • Evidence docházky pomocí cloudového docházkového systému přináší kromě časové a administrativní úspory pro mzdové účetní a další pracovníky starající se o docházku zaměstnanců řadu dalších možností, které lze využívat pro lepší kontrolu nad zaměstnanci, usnadnění řady vnitrofiremních procesů i lepší komunikaci, přehlednost a dohledatelnost.

Docházkový systém pomůže, kde může 

Legislativní povinnost

Dle zákona je každý zaměstnavatel v České republice povinen evidovat pracovní dobu každého zaměstnance, včetně jeho čerpání zákonem daných přestávek. S tím může jednoduše pomoci docházkový systém Alveno.

Chytrý pomocník

Alveno může pomoci také se zjednodušením řady dalších vnitrofiremních procesů. Pomocí systému můžete evidovat žádanky o dovolenou, zjišťovat nárok na stravenky nebo třeba sledovat přítomnost zaměstnanců.

3 výhody docházkového systému 

  • Automatické aktualizace

    Cloudové řešení zajistí, že budete mít k dispozici vždy aktuální verzi systému s platnou legislativou. Nemusíte se o nic starat, o vše se postaráme za vás.

  • Vaše data v bezpečí

    Všechny data jsou uložena na vysoce zabezpečených serverech v datových centrech, kde se vytváří pravidelné zálohy. Ušetříte tak nemalé náklady na hardware pro provoz systému i zálohu dat.

  • Neomezený počet přístupů

    Nemusíte se trápit, pro kolik zaměstnanců je potřeba pořídit přístupy, ani z kolika zařízení budete chtít do aplikace přistupovat. Počet přístupů i uživatelských licencí je prostě neomezený.

Funkce docházkového systému, které oceníte

  • Evidence docházky zaměstnanců včetně výjimek (lékař, homeoffice, sickdays, přestávky)
  • Zaokrouhlování pracovní doby dle individuálního nastavení a schvalování či zamítání evidovaných přesčasů
  • Možnost zasílání žádanek o dovolenou a další výjimky a jejich schvalování
  • Počítání zůstatků z fondů pro dovolenou a další výjimky
  • Sledování přítomnosti zaměstnanců v práci
  • Softwarová čtečka s možností nastavení potvrzení GPS lokace
  • Výpočet nároku na stravenky
  • Měsíční výkazy pro import do mzdových systémů
  • Hromadné tiskové sestavy pro další agendu
  • Rozpis směn

Docházkový systém jako chytrý pomocník 

Individuální použití

Alveno lze používat jako velmi striktní nástroj pro kontrolu pracovní morálky zaměstnanců. Na druhou stranu jej lze využívat i jako benevolentního pomocníka pro splnění legislativní povinnosti evidovat pracovní dobu a zároveň pro usnadnění agendy navazující na docházku. Jak si systém nastavíte, je jen na vás.

Online aplikace

Díky cloudovému řešení můžete mít přístup k docházce odkudkoli. Data jsou uložena a zálohována na vysoce zabezpečených serverech v datových centrech. A díky responzivnímu designu můžete do aplikace přistupovat z libovolného zařízení v práci, doma i na cestách.

Nemůžete se rozhodnout nebo máte nějaké otázky?

Ozvěte se nám. Rádi vám vše vysvětlíme.