Docházkový systém
-
Moderní docházkové systémy mají dnes podobu cloudových aplikací. Ty s sebou přináší řadu výhod. Kromě velké úspory na hardwaru pro provoz systému a zálohování dat umožňuje cloudové řešení přístup ke vždy aktuální verzi aplikace z libovolného zařízení, a to bez nutnosti instalace jakýchkoli programů.

-
Evidence docházky pomocí cloudového docházkového systému přináší kromě časové a administrativní úspory pro mzdové účetní a další pracovníky starající se o docházku zaměstnanců řadu dalších možností, které lze využívat pro lepší kontrolu nad zaměstnanci, usnadnění řady vnitrofiremních procesů i lepší komunikaci, přehlednost a dohledatelnost. Docházkový systém zkrátka šetří váš čas i vaše nervy.
Docházkový systém pomůže, kde může
Legislativní povinnost
Dle zákona je každý zaměstnavatel v České republice povinen evidovat pracovní dobu každého zaměstnance, včetně jeho čerpání zákonem daných přestávek. S tím může jednoduše pomoci docházkový systém Alveno.
Chytrý pomocník
Docházkový systém Alveno může pomoci také se zjednodušením řady dalších vnitrofiremních procesů. Pomocí systému můžete evidovat žádanky o dovolenou, zjišťovat nárok na stravenky nebo třeba sledovat přítomnost zaměstnanců.
3 výhody docházkového systému
-
Automatické aktualizace
Cloudové řešení docházkového systému zajistí, že budete mít k dispozici vždy aktuální verzi s platnou legislativou. Nemusíte se o nic starat, o vše se postaráme za vás.
-
Vaše data v bezpečí
Všechny data jsou uložena na vysoce zabezpečených serverech v datových centrech, kde se vytváří pravidelné zálohy. Ušetříte tak nemalé náklady na hardware pro provoz docházkového systému i zálohu dat.
-
Neomezený počet přístupů
Nemusíte se trápit, pro kolik zaměstnanců je potřeba pořídit přístupy, ani z kolika zařízení budete chtít do aplikace přistupovat. Počet přístupů i uživatelských licencí je v našem docházkovém systému prostě neomezený.
Funkce docházkového systému, které oceníte
- Evidence docházky zaměstnanců včetně výjimek (lékař, homeoffice, sickdays, přestávky)
- Zaokrouhlování pracovní doby dle individuálního nastavení a schvalování či zamítání evidovaných přesčasů v docházkovém systému
- Možnost zasílání žádanek o dovolenou a další výjimky a jejich schvalování
- Počítání zůstatků z fondů pro dovolenou a další výjimky
- Sledování přítomnosti zaměstnanců v práci přímo v docházkovém systému
- Softwarová čtečka s možností nastavení potvrzení GPS lokace
- Výpočet nároku na stravenky
- Měsíční výkazy pro import do mzdových systémů
- Hromadné tiskové sestavy pro další agendu
- Rozpis směn
Docházkový systém jako chytrý pomocník
Individuální použití
Docházkový systém Alveno lze používat jako velmi striktní nástroj pro kontrolu pracovní morálky zaměstnanců. Na druhou stranu jej lze využívat i jako benevolentního pomocníka pro splnění legislativní povinnosti evidovat pracovní dobu a zároveň pro usnadnění agendy navazující na docházku. Jak si docházkový systém nastavíte, je jen na vás. Díky možnosti individuálního použití se tak Alveno hodí jako docházkový systém pro malé firmy i pro ty velké.
Online aplikace
Díky cloudovému řešení můžete mít přístup k docházkovému systému odkudkoli. Data jsou uložena a zálohována na vysoce zabezpečených serverech v datových centrech. A díky responzivnímu designu můžete do aplikace přistupovat z libovolného zařízení v práci, doma i na cestách. Docházka online – nikdy to nebylo jednodušší.
Docházkové systémy jsou v dnešní době nepostradatelným pomocníkem v každé firmě. Ať už hledáte docházkový systém pro malé firmy, nebo jste naopak větší či velká firma, Alveno vám ušetří spoustu práce i času. Připravíme vám docházkový systém na míru vašim potřebám. Od nás nedostanete jen program na docházku, samozřejmostí je technická i uživatelská podpora, která vám bude k dispozici.