Práce na homeoffice

Dopřejte zaměstnancům práci z domu, a přesto je mějte pod kontrolou.

Nebojte se zavést nové procesy pro evidenci docházky. Čím dříve to uděláte, tím dříve budete mít docházku pod kontrolou. S Alvenem je to snadné. Stačí vytvořit firemní účet, zadat nebo naimportovat seznam zaměstnanců a každému pak poslat přístup ke své docházce.

Díky jednoduché on-line responzivní aplikaci Alveno si mohou Vaši zaměstnanci evidovat zahájení, přerušení i konec své práce z domu na svém PC nebo mobilním telefonu. Pro větší kontrolu si můžete nechat potvrdit také jejich GPS souřadnice.

Začněte s evidencí docházky v Alveno ještě dnes!

  • snadné ovládání
  • kontrola nad zaměstnanci
  • přehled odpracovaných hodin
  • podklady pro mzdy
  • jednoduchá a rychlá implementace do 24 hodin
  • okamžité zahájení používání

V případě, že byste měli zájem o více informací, naši obchodní konzultanti Vám Alveno představí formou vzdálené prezentace online a odpoví Vám na všechny Vaše otázky.