Dopřejte zaměstnancům práci z domu v rámci bezpečnostních opatření. A přesto je mějte pod kontrolou.
Nebojte se zavést nové procesy pro evidenci docházky. Čím dříve to uděláte, tím dříve budete mít docházku pod kontrolou. S Alvenem je to snadné. Stačí vytvořit firemní účet, zadat nebo naimportovat seznam zaměstnanců a každému pak poslat přístup ke své docházce.
Díky jednoduché on-line responzivní aplikaci Alveno si mohou Vaši zaměstnanci evidovat zahájení, přerušení i konec své práce z domu na svém PC nebo mobilním telefonu. Pro větší kontrolu si můžete nechat potvrdit také jejich GPS souřadnice.
Začněte s evidencí docházky v Alveno ještě dnes!
- - snadné ovládání
- - kontrola nad zaměstnanci
- - přehled odpracovaných hodin
- - podklady pro mzdy
- - jednoduchá a rychlá implementace do 24 hodin
- - okamžité zahájení používání
V případě, že byste měli zájem o více informací, naši obchodní konzultanti Vám Alveno představí formou vzdálené prezentace online a odpoví Vám na všechny Vaše otázky.