Strukturovaný onboarding online a bez papírování
Díky systému Alveno získáte nástroje pro kompletní digitalizaci nástupu nových zaměstnanců. Kombinace online vyplnění údajů a checklistů vám umožní profesionálně zvládnout celý proces.
Díky systému Alveno získáte nástroje pro kompletní digitalizaci nástupu nových zaměstnanců. Kombinace online vyplnění údajů a checklistů vám umožní profesionálně zvládnout celý proces.
Nechte budoucí zaměstnance vyplnit všechny potřebné údaje ještě před nástupem. Stačí jim zaslat personalizovaný formulář a oni vyplní vše potřebné z pohodlí domova.
Vytvořte přehledný plán úkolů pro všechny oddělení zapojené do nástupu nového kolegy. Delegujte, sledujte a mějte jistotu, že na nic nezapomenete.
Umožněte novým zaměstnancům podepsat pracovní smlouvy a další dokumenty online ještě před nástupem. Bez nutnosti osobní návštěvy.
Vstříc digitalizaci! Nechte budoucí zaměstnance vyplnit potřebné údaje online ještě před prvním dnem v práci. Získáte tak všechny informace včas a bez zbytečného papírování.
Plánujte, delegujte a kontrolujte všechny úkoly spojené s nástupem nových zaměstnanců. Díky přehledným checklistům zajistíte, že na žádný krok nezapomenete.
Ve firmě nám checklisty pomáhají koordinovat spolupráci mezi HR, IT a jednotlivými odděleními. Každý ví, co má udělat a kdy. Nový zaměstnanec má první den vše připravené – od počítače přes přístupy až po parkovací místo. Je to profesionální a šetří to spoustu času.
Založte profil nového zaměstnance zadáním základních údajů.
Pošlete novému kolegovi personalizovaný e-mail s odkazem na formulář.
Budoucí zaměstnanec vyplní všechny potřebné údaje online.
Připravte strukturovaný plán úkolů pro všechny zapojené oddělení.
Přiřaďte úkoly zodpovědným osobám a sledujte jejich plnění.
Přivítejte nového kolegu v připraveném prostředí s veškerým vybavením.
Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.
Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.
Po kontaktování se Vám ozveme a domluvíme si schůzku, na které Vám přímo na míru systém předvedeme.