Precizní a rychlá podpora

~20 min
Průměrná reakční doba ve všední dny
Nečekáte na lince, zavoláme zpět
95 %
Požadavků řešíme tentýž pracovní den
poradíme ve všední dny od 8:00 do 15:00
radime-nahled
90 % spokojenost

Podpora s nadstandardní zákaznickou spokojeností je pro Vás zdarma po celou dobu smlouvy.

Jak můžeme poradit?

Pravidelně pro Vás doplňujeme nápovědu, kde najdete vše potřebné pro nastavení docházkového i HR systému. A nejen to, natáčíme video návody, pořádáme různá školení a webináře.

Jak funguje naše podpora

Podpora je Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 15:00.

1 Tip

Zavolejte nebo zanechte vzkaz

Nejjednodušší je zanechat vzkaz přímo přes administraci klient.alveno.cz

2

Vzkaz si převezme kolega

Nemusíte tak čekat zbytečně na lince

3

Zavoláme Vám zpět

V roce 2021 byly průměrná doba zavolání zpět 20 minut

4

95 % požadavků vyřešíme ještě tentýž pracovní den

5

Vyplňte nám dotazník spokojenosti

Po ukončení hovoru je pro nás velmi důležitá zpětná vazba

6

Perfektní zákaznická spokojenost

Díky Vám!

90 %

Na našich zákaznících nám opravdu záleží. Jsme proaktivní a hledáme řešení. Může se stát, že za několik minut po telefonátu se ozveme ještě jednou s další možností řešení.

Co o podpoře říkají naši zákazníci

„Podpora v Alvenu na jedničku! Vždy ochotní pomoci a hledají možnosti. Zlepšit asi můžete jen to, že přidáte možnost „přidat na dárek“ pro váš tým podpory. Děkuji ještě jednou za skvělou technickou podporu.“

Creditinfo

„Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.“

Josef Saller
Warehouse Manager

„Na HR systému se nám líbí jednoduchost, funkčnost a to, že máme volnou ruku při tvoření vlastní struktury pro naši společnost. Zároveň máme pod dohledem veškerá důležitá data: např. konec zkušebních dob, pracovní poměry, či narozeniny.“

Zuzana Kalašová
HR Specialist

„Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.“

Roman Humeni
senior shop manager

„Celá práce s výkazy je koncepčně jednodušší a příjemná je i barevnost a přehlednost produktu. Zároveň je snadné cokoli si dohledat, roztřídit, zobrazit si přítomnost zaměstnanců nebo třeba udělovat práva v provozech. Vše si nastavím sama tak, jak to pro svou práci potřebuji. Velkou výhodou je především vstřícnost konzultantů při podpoře se samotným používáním Alvena.“

Alena Mrázová
Vedoucí hospodářské správy

„Docházkový systém Alveno se stal nedílnou součástí nás všech. Moderní pojetí nabízí nejenom individuální nastavení dle potřeb pracoviště, ale i komplexní zpracování docházky a přehlednou kontrolu nad docházkou zaměstnanců, a to odkudkoliv.“

Bc. Lucie Čechová
Customer Relationship Manager, Project Manager

„Docházka se u nás dříve evidovala v excelu, ale když se firma začala rozrůstat a přibyly pobočky v dalších městech, začali jsme hledat pružnější řešení. Chtěli jsme systém, který bude uživatelsky jednoduchý a přívětivý nejen pro naše manažerky center, ale i pro zaměstnance. Mzdy zpracovává náš externí dodavatel, takže jsme chtěli také zajistit, aby šla data jednoduše z poboček na centrálu a z centrály k účetní firmě přímo exportem do jejich systému“

Mgr. Markéta Hegerová
HR Manager

„Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.“

Miroslav Řezníček
operations & shop manager

„Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.“

Martina Chloupková
HR Director

„Kolegové, kteří už měli předchozí zkušenost s docházkou se v Alvenu zorientují během několika minut a zaměstnanci, kteří se s docházkovým systémem nikdy nesetkali kvitují, že je Alveno velice intuitivní a že se s ním seznamují jednoduše v průběhu používání.“

Irena Tichá
vedoucí personálního oddělení

„S přechodem na cloudový systém Alveno se zjednodušila a hlavně zrychlila práce spojená s evidencí docházky zaměstnanců. Co musím ocenit, je možnost, navrhovat změny a nové funkce, které jsou postupně zařazeny do nových aktualizací. Díky API rozhraní jsme schopni data z docházkového systému dále využívat v našem informačním systému.“

David Surovec
Informační technologie

„Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.“

Jindřich Novák

„Díky docházkové čtečce DSi mám přesný přehled o tom, v jaký čas přišel zaměstnanec do práce. Otisky prstů nelze totiž zaměnit (např. jako u identifikace pomocí čipů nebo karet). Systém je přehledný a uživatelsky jednoduchý.“

Petr Martínek