Zavolejte nebo zanechte vzkaz
Nejjednodušší je zanechat vzkaz přímo přes administraci klient.alveno.cz
Podpora s nadstandardní zákaznickou spokojeností je pro Vás zdarma po celou dobu smlouvy.
Pravidelně pro Vás doplňujeme nápovědu, kde najdete vše potřebné pro nastavení docházkového i HR systému. A nejen to, natáčíme video návody, pořádáme různá školení a webináře.
Podpora je Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 15:00.
Nejjednodušší je zanechat vzkaz přímo přes administraci klient.alveno.cz
Nemusíte tak čekat zbytečně na lince
V roce 2023 byla průměrná doba zavolání zpět 15 minut
Po ukončení hovoru je pro nás velmi důležitá zpětná vazba
Díky Vám!
Pro firmy, které zvažují digitalizaci HR procesů, bych vzkázala, že je to stoprocentní zefektivnění a zrychlení práce v oblasti personalistiky. Je to do jisté míry i hravé, může vás to bavit, zejména když si ty věci můžete nastavit sami podle svých potřeb.
Všechna data na jednom místě, automatizace rutinních činností, digitalizace dokumentů, bezpečné uložení citlivých dat – to jsou hlavní výhody, které HR systém přináší.
Alveno 100 % splňuje všechna naša očekávání. Chtěla bych ještě vyzdvihnout práci lidí, kteří jsou ochotni se zaváděním systému pomoci. Mile mě překvapilo, že po vyplnění formuláře s dotazem někdo z Alvena volá a je ochotný poradit a pomoci.
Celková úspora času na docházce činí 293 hodin ročně, což je téměř 25 hodin měsíčně. Ve finančním vyjádření to představuje úsporu 102 515 Kč ročně.
Evidujeme v Alvenu přes 100 zaměstnanců a kolem 150 brigádníků. Hledali jsme software, který nám usnadní evidenci docházek, zjednoduší export do mzdového systému a je přizpůsobený českému pracovně právnímu prostředí.
Mile mě překvapila vaše flexibilita, se kterou jste schopni rychle zodpovídat na otázky v rámci zákaznické podpory a určitě i intuitivnost celého systému
Rychlost a efektivita zákaznické podpory mě někdy až děsí, jak rychle reagují.
Dnes mi zpracování docházky před mzdami zabere hodinu a půl, když jde všechno dobře
Díky Alvenu se nám zkrátila doba zpracování a dodání podkladů o mzdy přibližně o polovinu a máme větší přehlednost a průkaznost ve výkazech.
Implementace byla velmi rychlá a musím říct, že nám Alveno pomohlo s vytvořením databáze zaměstnanců, nahrávaly se stávající data a my jsme pouze doplňovali údaje, které byly nutné, aby se ten docházkový systém uvedl v život.
Podpora v Alvenu na jedničku! Vždy ochotní pomoci a hledají možnosti. Zlepšit asi můžete jen to, že přidáte možnost „přidat na dárek“ pro váš tým podpory. Děkuji ještě jednou za skvělou technickou podporu.
Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.
Na HR systému se nám líbí jednoduchost, funkčnost a to, že máme volnou ruku při tvoření vlastní struktury pro naši společnost. Zároveň máme pod dohledem veškerá důležitá data: např. konec zkušebních dob, pracovní poměry, či narozeniny.
Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.
Celá práce s výkazy je koncepčně jednodušší a příjemná je i barevnost a přehlednost produktu. Zároveň je snadné cokoli si dohledat, roztřídit, zobrazit si přítomnost zaměstnanců nebo třeba udělovat práva v provozech. Vše si nastavím sama tak, jak to pro svou práci potřebuji. Velkou výhodou je především vstřícnost konzultantů při podpoře se samotným používáním Alvena.
Docházkový systém Alveno se stal nedílnou součástí nás všech. Moderní pojetí nabízí nejenom individuální nastavení dle potřeb pracoviště, ale i komplexní zpracování docházky a přehlednou kontrolu nad docházkou zaměstnanců, a to odkudkoliv.
Docházka se u nás dříve evidovala v excelu, ale když se firma začala rozrůstat a přibyly pobočky v dalších městech, začali jsme hledat pružnější řešení. Chtěli jsme systém, který bude uživatelsky jednoduchý a přívětivý nejen pro naše manažerky center, ale i pro zaměstnance. Mzdy zpracovává náš externí dodavatel, takže jsme chtěli také zajistit, aby šla data jednoduše z poboček na centrálu a z centrály k účetní firmě přímo exportem do jejich systému.
Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.
Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.
Kolegové, kteří už měli předchozí zkušenost s docházkou se v Alvenu zorientují během několika minut a zaměstnanci, kteří se s docházkovým systémem nikdy nesetkali kvitují, že je Alveno velice intuitivní a že se s ním seznamují jednoduše v průběhu používání.
S přechodem na cloudový systém Alveno se zjednodušila a hlavně zrychlila práce spojená s evidencí docházky zaměstnanců. Co musím ocenit, je možnost, navrhovat změny a nové funkce, které jsou postupně zařazeny do nových aktualizací. Díky API rozhraní jsme schopni data z docházkového systému dále využívat v našem informačním systému.
Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.
Díky docházkové čtečce DSi mám přesný přehled o tom, v jaký čas přišel zaměstnanec do práce. Otisky prstů nelze totiž zaměnit (např. jako u identifikace pomocí čipů nebo karet). Systém je přehledný a uživatelsky jednoduchý.
Dnes se podrobněji podíváme na to, jak vypadá samotný proces zavádění systému Alveno do firmy. Nebojte se, nečeká Vás žádný román na pokračování. Díky našim zkušenostem už máme implementační proces natolik vyladěný, že v mnoha středních firmách jsme byli schopni Alveno implementovat už za 14 dní od podpisu smlouvy.
Necháme Vás nakouknout do našeho zákulisí. Alveno totiž nejsou jen webovky, které si proklikáte a čtečky, co se dají pověsit na zeď. Alveno je tým patnácti lidí, kteří mají za úkol zajistit, abyste s naší službou docházkového systému a docházkových čteček byli naprosto spokojení.