Evidence docházky s Alveno vám ulehčí práci

Stohy papírů a excelové tabulky? Rozlučte se. Systém Alveno zjednoduší evidenci docházky a přístupy zaměstnanců na pracoviště, abyste si mohli jednou provždy oddychnout. Uživatelsky příjemná a intuitivní aplikace Alveno slouží k evidenci docházky zaměstnanců i jako přístupový systém.

Poznat Alveno

Zpracujte výkazy doma na tabletu.

V klidu a v cloudu

Webová responzivní aplikace Alveno funguje 24/7/365, stačí internetový prohlížeč. Má moderní uživatelské rozhraní a snadné a intuitivní ovládání. Pracovat v ní můžete doma na mobilu i na půjčeném notebooku na služební cestě. O její fungování se nestaráte, ohlídáme to za vás.

Očekávejte nejvyšší bezpečnost.

Stejně jako u bankovních aplikací

Vaše data pravidelně zálohujeme, používáme zabezpečení komunikace HTTPS. Úspěšně jsme absolvovali penetrační testy webové aplikace Alveno.

Porostete společně.

Z dnešních 5 zaměstnanců na zítřejších 500

Alveno si kdykoli rozšíříte o další zaměstnance. Docházku s ním můžete pojmout i centrálně. Pod jedním účtem vytvoříte libovolný počet organizací a provozů, klidně v různých městech.

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?

Evidence docházky s Alveno je pohodová

od začátku a napořád

Automatické výkazy i manuální úpravy

Export do více jak 30-ti mzdových systémů

Přístup zaměstnanců ke své docházce on-line

Přehled aktuálně přítomných zaměstnanců

Speciální přístupy pro vedoucí a účetní

Propojení s jinými systémy přes API

Přístupový systém

GPS lokace pro terénní pracovníky

Plánování a schvalování nepřítomnosti

Softwarová čtečka přímo v aplikaci

Nastavení dle individuálních potřeb

Žádná instalace a lehká implementace

Cena na míru Vaší firmě

Ceny za docházkový systém jsou bez DPH za 1 měsíc používání při ročním předplatném. Součástí balíčku je i přístupový systém.

Alveno S

2 000 Kč
  • do 50 zaměstnanců (úvazků)
  • technická podpora

Alveno M

3 500 Kč
  • do 100 zaměstnanců (úvazků)
  • technická podpora

Alveno L

5 500 Kč
  • do 200 zaměstnanců (úvazků)
  • technická podpora

Alveno XL

individuální cena
  • nad 200 zaměstnanců (úvazků)
  • technická podpora

Prémiový servis v ceně

Technická a uživatelská podpora

S dotazy se obracíte na servisní linku nebo necháváte kontakt a my voláme vám. Umíme se dokonce připojit k vašemu PC a navést vás krok za krokem. Třeba při prvním nastavení systému.

Servisní zázemí

Kryjeme vám záda v každé situaci. Během poruchy čtečky urychleně a zdarma posíláme náhradní, abyste mohli v docházce nerušeně pokračovat dál. Spolehněte se.

Průběžné aktualizace

Docházku pořád ladíme. Sledujeme aktuální zákony, technologický pokrok i vaše postřehy z praxe. I za několik let bude systém stejně aktuální jako při prvním spuštění. Velká výhoda cloudu.

Propojte Alveno s docházkovou čtečkou

jako 1 500 klientů před vámi

Jednoduchá a přesná. Na takovou evidenci docházky si zvyknete brzy. Díky cloudové aplikaci Alveno může být evidence docházky a následné zpracování pracovní doby zaměstnanců otázkou pár kliknutí. Navíc můžete Alveno propojit s moderními identifikačními systémy, s biometrickými čtečkami na otisky prstů, které zvládají i čipy a karty. Alveno se přizpůsobí potřebám každé firmy díky jeho variabilitě a možnosti individuálního nastavení.

Nabídka docházkových čteček

Biometrická čtečka DSi 200 (otisk, čip)

Biometrická čtečka DSi 200 (otisk, čip)

Nejlepší volba pro začátek

18 000 Kč
bez DPH

Biometrická čtečka DSi 501 (otisk, čip)

Biometrická čtečka DSi 501 (otisk, čip)

Ideální řešení pro výrobu

25 000 Kč
bez DPH

Biometrická čtečka DSi 700 (otisk, čip)

Biometrická čtečka DSi 700 (otisk, čip)

Nejmodernější řešení docházky

35 000 Kč
bez DPH

Více o čtečkách

Usnadněte si docházku jednou pro vždy.