Evidence docházky s Alveno vám ulehčí práci
Stohy papírů a excelové tabulky? Rozlučte se. Systém Alveno zjednoduší evidenci docházky a přístupy zaměstnanců na pracoviště, abyste si mohli jednou provždy oddychnout. Uživatelsky příjemná a intuitivní aplikace Alveno slouží k evidenci docházky zaměstnanců i jako přístupový systém.

Zpracujte výkazy doma na tabletu.
V klidu a v cloudu
Webová responzivní aplikace Alveno funguje 24/7/365, stačí internetový prohlížeč. Má moderní uživatelské rozhraní a snadné a intuitivní ovládání. Pracovat v ní můžete doma na mobilu i na půjčeném notebooku na služební cestě. O její fungování se nestaráte, ohlídáme to za vás.

Očekávejte nejvyšší bezpečnost.
Stejně jako u bankovních aplikací
Vaše data pravidelně zálohujeme, používáme zabezpečení komunikace HTTPS. Úspěšně jsme absolvovali penetrační testy webové aplikace Alveno.

Porostete společně.
Z dnešních 5 zaměstnanců na zítřejších 500
Alveno si kdykoli rozšíříte o další zaměstnance. Docházku s ním můžete pojmout i centrálně. Pod jedním účtem vytvoříte libovolný počet organizací a provozů, klidně v různých městech.

Zalíbil se vám systém Alveno?
Chtěli byste si vyzkoušet na vlastní kůži, jak vám může pomoci?
Evidence docházky s Alveno je pohodová
od začátku a napořád
Automatické výkazy i manuální úpravy
Přístup zaměstnanců ke své docházce on-line
Přehled aktuálně přítomných zaměstnanců
Speciální přístupy pro vedoucí a účetní
Propojení s jinými systémy přes API
Přístupový systém
GPS lokace pro terénní pracovníky
Plánování a schvalování nepřítomnosti
Softwarová čtečka přímo v aplikaci
Nastavení dle individuálních potřeb
Žádná instalace a lehká implementace
Cena na míru Vaší firmě
Ceny za docházkový systém jsou bez DPH za 1 měsíc používání při ročním předplatném. Součástí balíčku je i přístupový systém.
Alveno S
- do 50 zaměstnanců (úvazků)
- technická podpora
Alveno M
- do 100 zaměstnanců (úvazků)
- technická podpora
Alveno L
- do 200 zaměstnanců (úvazků)
- technická podpora
Alveno XL
- nad 200 zaměstnanců (úvazků)
- technická podpora
Prémiový servis v ceně
Technická a uživatelská podpora
S dotazy se obracíte na servisní linku nebo necháváte kontakt a my voláme vám. Umíme se dokonce připojit k vašemu PC a navést vás krok za krokem. Třeba při prvním nastavení systému.
Servisní zázemí
Kryjeme vám záda v každé situaci. Během poruchy čtečky urychleně a zdarma posíláme náhradní, abyste mohli v docházce nerušeně pokračovat dál. Spolehněte se.
Průběžné aktualizace
Docházku pořád ladíme. Sledujeme aktuální zákony, technologický pokrok i vaše postřehy z praxe. I za několik let bude systém stejně aktuální jako při prvním spuštění. Velká výhoda cloudu.
Propojte Alveno s docházkovou čtečkou
jako 1 500 klientů před vámi
Jednoduchá a přesná. Na takovou evidenci docházky si zvyknete brzy. Díky cloudové aplikaci Alveno může být evidence docházky a následné zpracování pracovní doby zaměstnanců otázkou pár kliknutí. Navíc můžete Alveno propojit s moderními identifikačními systémy, s biometrickými čtečkami na otisky prstů, které zvládají i čipy a karty. Alveno se přizpůsobí potřebám každé firmy díky jeho variabilitě a možnosti individuálního nastavení.