Webinář: Plánování a konto pracovní doby v docházkovém a HR systému Alveno

Kdy
12. 12. 2025, od 9:00 - 10:00
Kde
online platforma Teams
nahledove-obrazky

Co se na webináři dozvíte?

Informace o nerovnoměrně rozvržené pracovní době

Nastavení a správa konta pracovní doby v Alveno

Praktické ukázky plánování směn a vyrovnávacích období

Řešení problematických situací z praxe

Tipy pro efektivní uzávěrky a reporting pracovní doby

Kdy a na koho se můžete na těšit

Termín konání

pátek 12. 12. 2025 od 9:00 do 10:00

Webinář se již uskutečnil online přes platformu Teams, vyčleňte si na něj čas přibližně 60 minut.

Kdo Vás webinářem provede

Martin Švéda

Martin Švéda je vedoucí konzultantů našeho docházkového a HR systému Alveno. Mnoho z Vás se s Martinem určitě potkalo přes sluchátko.

LinkedIn

Přihlaste se na webinář

Po přihlášení Vám zašleme odkaz na webinář a následně všechny informace.