Informace o nerovnoměrně rozvržené pracovní době
Webinář: Plánování a konto pracovní doby v docházkovém a HR systému Alveno
12. 12. 2025, od 9:00 - 10:00
online platforma Teams
Co se na webináři dozvíte?
Nastavení a správa konta pracovní doby v Alveno
Praktické ukázky plánování směn a vyrovnávacích období
Řešení problematických situací z praxe
Tipy pro efektivní uzávěrky a reporting pracovní doby
Kdy a na koho se můžete na těšit
pátek 12. 12. 2025 od 9:00 do 10:00
Webinář se již uskutečnil online přes platformu Teams, vyčleňte si na něj čas přibližně 60 minut.
Martin Švéda
Martin Švéda je vedoucí konzultantů našeho docházkového a HR systému Alveno. Mnoho z Vás se s Martinem určitě potkalo přes sluchátko.
LinkedInPřihlaste se na webinář
Po přihlášení Vám zašleme odkaz na webinář a následně všechny informace.