Alveno webinář #1

23.04.2020 (10:00–11:00)

 

Zveme vás na webinář, kde vám prozradíme:

Jak z hlídacího psa udělat chytrého pomocníka?

aneb Co byste měli chtít od docházkového systému?

 

Prozradíme vám, jak jednoduše můžete evidovat pracovní dobu svých zaměstnanců a jak online evidence docházky může pomáhat ve firmách i s řadou dalších procesů.

Webinářem vás provedou Michal Hochman, CEO Alveno, a Michal Tretter, obchodní konzultant.

K webináři se připojíte jednoduše pomocí odkazu, který vám zašleme na váš e-mail po registraci.

Registrujte se na webinář ještě dnes a zajistěte si místo včas. Účast na webináři je nezávazná a zdarma.

 

Nevíte, k čemu je docházkový systém dobrý a s čím vám může pomoci? Zajímá vás více informací?

Svobodné firmy, výrobní firmy, obchodní firmy, malé firmy, velké korporáty, firmy s pásovou výrobou, firmy poskytující služby, firmy s volnou pracovní dobou, firmy s nepřetržitým provozem… každá je jiná, všechny ale mají povinnost vést evidenci pracovní doby svých zaměstnanců. A to bez výjimky.

Evidence pracovní doby ale dávno není pouze o zahájení a konci pracovní doby. Přerušení práce, práce přesčas, služební cesta, dovolená, homeoffice, sickday, návštěva lékaře, neschopenka, paragraf, … to vše by mělo být v docházce zaevidováno.

Agenda okolo docházky tak narůstá, a to i s měnícími se podmínkami na trhu práce. Díky novým technologiím ale vůbec nemusí být složitá. Spíše naopak.

Pro všechny firmy totiž existuje jedno stejné řešení, které se přizpůsobí individuálním potřebám a požadavkům. Chytrá online aplikace vyřeší nejen zákonem stanovenou povinnost, ale pomůže s další agendou spojenou s docházkou.

Pojďte na to chytře i vy. Michal a Michal prozradí, s čím vším vám může pomoci a co byste měli od svého docházkového systému očekávat.

Přihlašte se

Více informací o ochraně osobních údajů najdete ZDE.