V hlubinách internetu najdete plno „zaručených“ způsobů, jak ušetřit, jak revolučně změnit vaši firmu a podnikání a toto a tamto. Ve většině případů jde pouze o obchodnické obezličky, jako když před 20 lety Viktor Kožený sliboval jistotu desetinásobku. Jediný zaručený způsob, jak pomoci firmě v růstu je přitom stále stejný – INOVACE, tedy používání nových postupů, které odstraňují nedostatky v již zaběhnutých postupech a pomáhají je zefektivnit.
Na první pohled se zdá, že v oblasti docházkových systémů se už nedá nic moc nového vymyslet, ale opak je pravdou. Dnešní doba se vyznačuje rychle se měnící legislativou, proměnami návyků pracovní síly (generace Y), nástupem cloudových aplikací. Oproti předchozí generaci programů na evidenci zaměstnanců vám může moderní a efektivní systém ušetřit nezanedbatelné náklady. Jak je to možné?
Zefektivnění práce každého zaměstnance
Pro někoho jasná věc, kterou ale nemůžeme opomenout. S moderní evidencí docházky na cloudu je na činnosti s ní spojené potřeba méně času, než u předchozí generace. Vaši zaměstnanci, od manažerů po mzdové oddělení, mohou fungovat efektivněji a ušetřený čas mohou věnovat jiným činnostem, než přesčasovým vysedáváním nad kontrolou docházky.
Podpora je v ceně
Když máte nějaký problém, nebo jen potřebujete s něčím poradit, naši specialisté jsou zde pro vás každý pracovní den. Nemusíte se zbytečně rozčilovat a dohadovat se o hodinovou sazbu technika.
Stoprocentní spolehlivé píchačky
Známe to všichni. Šéf je na služební cestě, pracovní morálka upadá. Někteří zaměstnanci kolikrát ani nedorazí do práce a kolegové je kryjí například tím, že si „píchnou“ jejich kartou, nebo zaměstnaneckým čipem. Biometrické čtečky toto riziko eliminují. Mimoto, v cloudovém Alveno může manažer vždy zkontrolovat, kdo je momentálně v práci – a to třeba z druhého konce Evropy.
Legislativní aspekt
Před pár lety jste koupili docházku pro celou firmu, říkáte si: „Mám to pořešeno a bez dalších dodatečných nákladů“. Ale ouha! Zákonodárci se rozhodli, že upraví zákoník práce, v horším případě propašují změnu jako přílepek v zákoně, který se zaměstnaneckého poměru vůbec nemusí týkat! A vy platíte, protože musíte koupit novou verzi programu. Pokud se tedy o změně vůbec dozvíte. To se u cloudové evidence zaměstnanců nikdy stát nemůže – legislativu hlídáme za vás, a nové verze jsou vždy v ceně.
Snížené riziko lidské chyby
Těžko se to přiznává, ale žádná lidská bytost není neomylná – a platí to i při zpracování docházky. V moderním docházkovém systému běžícím na cloudu má každ zaměstnanec svůj unikátní přístup do systému. Kdykoliv si tedy může zkontrolovat své saldo hodin, čerpání dovolené, příplatky. Své „hodiny“ má plně pod kontrolou a velkou část případných chyb opraví dříve, než se jeho výkaz dostane ke mzdové účetní, která by jej v případě chyby musela vracet.
Stále si myslíte, že docházka na cloudu je drahá zbytečnost?