Elektronický přístupový systém Alveno

Díky systému Alvenu máte dokonalý přehled o pohybu zaměstnanců v celém areálu. Prostřednictvím intuitivního rozhraní můžete v systému snadno nastavit omezení přístupu do určité části firmy. Sami rozhodnete, kam zaměstnance pustíte a které dveře jim zůstanou zavřené.

3 výhody přístupového systému

  • Automatické aktualizace

    Cloudové řešení docházkového systému zajistí, že budete mít k dispozici vždy aktuální verzi s platnou legislativou. Nemusíte se o nic starat, o vše se postaráme za vás.

  • Vaše data v bezpečí

    Všechny data jsou uložena na vysoce zabezpečených serverech v datových centrech, kde se vytváří pravidelné zálohy. Ušetříte tak nemalé náklady na hardware pro provoz docházkového systému i zálohu dat.

  • Neomezený počet přístupů

    Nemusíte se trápit, pro kolik zaměstnanců je potřeba pořídit přístupy, ani z kolika zařízení budete chtít do aplikace přistupovat. Počet přístupů i uživatelských licencí je v našem docházkovém systému prostě neomezený.

Napište si o Alveno s funkcí přístupového systému

Hardware, který přístupy umožní

Program, ve kterém nastavíte osobám přístup do budovy nebo do její části je jedna věc. Pro vykonání příkazů je potřeba zařízení, které ve firmě nainstalujete. Podívejte se na naše řešení.

Přístupové terminály

Přístupové terminály fungují autonomně, stačí je nainstalovat ke dveřím, kterým chcete umožnit spínání. Terminál přiřadíte do systému a nastavíte práva konkrétním zaměstnancům. Těm stačí přiložit k terminálu prst, RFID (z anglického Radio Frequency Identification, neboli radiofrekvenční identifikace) čip nebo kartu a systém automaticky povolí nebo zamítne jejich přístup.

PSi40
aci

Přístupový kontrolér ACi

Přístupový kontrolér ACi je vhodný pro rozsáhlejší a bezpečnější instalace s ověřováním pomocí otisků prstů a čipů. Z důvodu zajištění větší bezpečnosti, je centrální jednotka umístěna v „bezpečné zóně“ uvnitř budovy, venku jsou umístěna pouze externí čidla ať už na otisk prstů nebo na čipy.

Přístupová externí čidla

Externí přístupová čidla fungují v kombinaci se sofistikovanějším řešením. Stačí je jednoduše nainstalovat ke dveřím, připojit k ACi kontroléru a v systému nastavit přístup oprávněným osobám. Po sejmutí otisku prstu nebo při přiložení konkrétního RFID čipu dochází k okamžité identifikaci zaměstnance a na základě jeho oprávnění se dveře buď otevřou, nebo mu zůstanou zavřené.

externi-cislo
pristupovy-turniket

Přístupové turnikety

Přístupové turnikety se používají k omezení pohybu všude tam, kde chcete umožnit přístup pouze určitým osobám. Zaměstnanec přiloží svůj prst nebo RFID čip na snímač a turniket povolí nebo zakáže přístup v závislosti na udělených právech. V kombinaci s docházkovým systémem Alveno mají velké společnosti se stovkami zaměstnanců k dispozici pohodlný přístupový systém.

S přístupovým systémem máte vše pod kontrolou

Automatizovaný vstup

Přístupovými terminály můžete vymezit samostatnou zónu a každému zaměstnanci individuálně přiřadíte, do kterých částí bude mít přístup. Díky aplikaci Alveno je navíc možné dveře ovládat na dálku.

Přehledná správa

Docházkový systém je provázaný s přístupovým systémem. Stačí tak využívat pouze jeden program. Pro každou přístupovou čtečku lze také vytisknout přehled zaměstnanců, kteří ji v konkrétní den použili.

Tyto společnosti již využívají Alveno

Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.

Josef Saller
Warehouse Manager

Na HR systému se nám líbí jednoduchost, funkčnost a to, že máme volnou ruku při tvoření vlastní struktury pro naši společnost. Zároveň máme pod dohledem veškerá důležitá data: např. konec zkušebních dob, pracovní poměry, či narozeniny.

Zuzana Kalašová
HR Specialist

Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.

Roman Humeni
senior shop manager

Celá práce s výkazy je koncepčně jednodušší a příjemná je i barevnost a přehlednost produktu. Zároveň je snadné cokoli si dohledat, roztřídit, zobrazit si přítomnost zaměstnanců nebo třeba udělovat práva v provozech. Vše si nastavím sama tak, jak to pro svou práci potřebuji. Velkou výhodou je především vstřícnost konzultantů při podpoře se samotným používáním Alvena.

Alena Mrázová
Vedoucí hospodářské správy

Docházkový systém Alveno se stal nedílnou součástí nás všech. Moderní pojetí nabízí nejenom individuální nastavení dle potřeb pracoviště, ale i komplexní zpracování docházky a přehlednou kontrolu nad docházkou zaměstnanců, a to odkudkoliv.

Bc. Lucie Čechová
Customer Relationship Manager, Project Manager

Docházka se u nás dříve evidovala v excelu, ale když se firma začala rozrůstat a přibyly pobočky v dalších městech, začali jsme hledat pružnější řešení. Chtěli jsme systém, který bude uživatelsky jednoduchý a přívětivý nejen pro naše manažerky center, ale i pro zaměstnance. Mzdy zpracovává náš externí dodavatel, takže jsme chtěli také zajistit, aby šla data jednoduše z poboček na centrálu a z centrály k účetní firmě přímo exportem do jejich systému.

Mgr. Markéta Hegerová
HR Manager

Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.

Miroslav Řezníček
operations & shop manager

Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.

Martina Chloupková
HR Director

Kolegové, kteří už měli předchozí zkušenost s docházkou se v Alvenu zorientují během několika minut a zaměstnanci, kteří se s docházkovým systémem nikdy nesetkali kvitují, že je Alveno velice intuitivní a že se s ním seznamují jednoduše v průběhu používání.

Irena Tichá
vedoucí personálního oddělení

S přechodem na cloudový systém Alveno se zjednodušila a hlavně zrychlila práce spojená s evidencí docházky zaměstnanců. Co musím ocenit, je možnost, navrhovat změny a nové funkce, které jsou postupně zařazeny do nových aktualizací. Díky API rozhraní jsme schopni data z docházkového systému dále využívat v našem informačním systému.

David Surovec
Informační technologie

Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.

Jindřich Novák

Díky docházkové čtečce DSi mám přesný přehled o tom, v jaký čas přišel zaměstnanec do práce. Otisky prstů nelze totiž zaměnit (např. jako u identifikace pomocí čipů nebo karet). Systém je přehledný a uživatelsky jednoduchý.

Petr Martínek

Napište si o Alveno s funkcí přístupů

Chcete nám raději zavolat?