Cena na míru vaší firmě

Alveno si můžete objednat jako docházkový systém, HR systém, nebo kombinaci obojího. Ceny se liší vždy podle počtu zaměstnanců. Zjistěte si kompletní ceny jednoduše.

Zvolte si službu
Kolik máte zaměstnanců?

Zde se zobrazí cena po zadání všech parametrů

Docházkový systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
2 900 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
4 900 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
7 500 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

HR systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
2 900 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
4 900 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
7 500 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
5 800 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
9 800 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
15 000 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.
Doplňkový modul Plánování umožňuje naplánovat směny podle zvoleného vyrovnávacího období.

Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Co o Alvenu říkají naši zákazníci?

Spolupráce funguje hladce. Když si s něčím nevím rady, podpora Alvena vždy rychle pomůže a vše ochotně vysvětlí.

Darina Šulcová

Chtěli jsme přejít z papírové docházky na elektronickou, abychom zjednodušili zapisování i následnou kontrolu. Na Alveno jsme dostali několik pozitivních doporučení – proto jsme se rozhodli právě pro něj. Díky systému se nám výrazně zefektivnila práce s docházkou. Alveno bych doporučila každé firmě, která hledá jednoduché a efektivní řešení docházky.

Darina Šulcová

Pro firmy, které zvažují digitalizaci HR procesů, bych vzkázala, že je to stoprocentní zefektivnění a zrychlení práce v oblasti personalistiky. Je to do jisté míry i hravé, může vás to bavit, zejména když si ty věci můžete nastavit sami podle svých potřeb.

Michaela Hajzlerová
HR manažerka

Všechna data na jednom místě, automatizace rutinních činností, digitalizace dokumentů, bezpečné uložení citlivých dat – to jsou hlavní výhody, které HR systém přináší.

Hana Slačálková
Ředitelka komunikace a personálu

Alveno 100 % splňuje všechna naša očekávání. Chtěla bych ještě vyzdvihnout práci lidí, kteří jsou ochotni se zaváděním systému pomoci. Mile mě překvapilo, že po vyplnění formuláře s dotazem někdo z Alvena volá a je ochotný poradit a pomoci.

Hana Slačálková
Ředitelka komunikace a personálu

Celková úspora času na docházce činí 293 hodin ročně, což je téměř 25 hodin měsíčně. Ve finančním vyjádření to představuje úsporu 102 515 Kč ročně.

Hana Slačálková
Ředitelka komunikace a personálu

Evidujeme v Alvenu přes 100 zaměstnanců a kolem 150 brigádníků. Hledali jsme software, který nám usnadní evidenci docházek, zjednoduší export do mzdového systému a je přizpůsobený českému pracovně právnímu prostředí.

Martina Kopřivová
HR manažerka

Mile mě překvapila vaše flexibilita, se kterou jste schopni rychle zodpovídat na otázky v rámci zákaznické podpory a určitě i intuitivnost celého systému

Martina Kopřivová
HR manažerka

Rychlost a efektivita zákaznické podpory mě někdy až děsí, jak rychle reagují.

Tereza Čiháková
HR Generalist

Dnes mi zpracování docházky před mzdami zabere hodinu a půl, když jde všechno dobře

Tereza Čiháková
HR Generalist

Díky Alvenu se nám zkrátila doba zpracování a dodání podkladů o mzdy přibližně o polovinu a máme větší přehlednost a průkaznost ve výkazech.

Pavla Macháčková

Implementace byla velmi rychlá a musím říct, že nám Alveno pomohlo s vytvořením databáze zaměstnanců, nahrávaly se stávající data a my jsme pouze doplňovali údaje, které byly nutné, aby se ten docházkový systém uvedl v život.

Renáta Kvaňďuchová
HR Manager

Podpora v Alvenu na jedničku! Vždy ochotní pomoci a hledají možnosti. Zlepšit asi můžete jen to, že přidáte možnost „přidat na dárek“ pro váš tým podpory. Děkuji ještě jednou za skvělou technickou podporu.

Creditinfo

Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.

Josef Saller
Warehouse Manager

Na HR systému se nám líbí jednoduchost, funkčnost a to, že máme volnou ruku při tvoření vlastní struktury pro naši společnost. Zároveň máme pod dohledem veškerá důležitá data: např. konec zkušebních dob, pracovní poměry, či narozeniny.

Zuzana Kalašová
HR Specialist

Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.

Roman Humeni
senior shop manager

Celá práce s výkazy je koncepčně jednodušší a příjemná je i barevnost a přehlednost produktu. Zároveň je snadné cokoli si dohledat, roztřídit, zobrazit si přítomnost zaměstnanců nebo třeba udělovat práva v provozech. Vše si nastavím sama tak, jak to pro svou práci potřebuji. Velkou výhodou je především vstřícnost konzultantů při podpoře se samotným používáním Alvena.

Alena Mrázová
Vedoucí hospodářské správy

Docházkový systém Alveno se stal nedílnou součástí nás všech. Moderní pojetí nabízí nejenom individuální nastavení dle potřeb pracoviště, ale i komplexní zpracování docházky a přehlednou kontrolu nad docházkou zaměstnanců, a to odkudkoliv.

Bc. Lucie Čechová
Customer Relationship Manager, Project Manager

Docházka se u nás dříve evidovala v excelu, ale když se firma začala rozrůstat a přibyly pobočky v dalších městech, začali jsme hledat pružnější řešení. Chtěli jsme systém, který bude uživatelsky jednoduchý a přívětivý nejen pro naše manažerky center, ale i pro zaměstnance. Mzdy zpracovává náš externí dodavatel, takže jsme chtěli také zajistit, aby šla data jednoduše z poboček na centrálu a z centrály k účetní firmě přímo exportem do jejich systému.

Mgr. Markéta Hegerová
HR Manager

Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.

Miroslav Řezníček
operations & shop manager

Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.

Martina Chloupková
HR Director

Kolegové, kteří už měli předchozí zkušenost s docházkou se v Alvenu zorientují během několika minut a zaměstnanci, kteří se s docházkovým systémem nikdy nesetkali kvitují, že je Alveno velice intuitivní a že se s ním seznamují jednoduše v průběhu používání.

Irena Tichá
vedoucí personálního oddělení

S přechodem na cloudový systém Alveno se zjednodušila a hlavně zrychlila práce spojená s evidencí docházky zaměstnanců. Co musím ocenit, je možnost, navrhovat změny a nové funkce, které jsou postupně zařazeny do nových aktualizací. Díky API rozhraní jsme schopni data z docházkového systému dále využívat v našem informačním systému.

David Surovec
Informační technologie

Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.

Jindřich Novák

Díky docházkové čtečce DSi mám přesný přehled o tom, v jaký čas přišel zaměstnanec do práce. Otisky prstů nelze totiž zaměnit (např. jako u identifikace pomocí čipů nebo karet). Systém je přehledný a uživatelsky jednoduchý.

Petr Martínek

Další důvody proč si vybrat Alveno

Snadné zavedení systému

Náš osvědčený proces implementace vám pomůže se zavedením systému do společnosti.

Perfektní podpora

Naši zkušení konzultanti jsou vám online k dispozici po celou dobu trvání smlouvy.

Kontinuální vývoj systému

Nasloucháme vám. Vaše požadavky zohledňujeme při přípravě aktualizací systému.

Nejčastější dotazy k ceně systému

Co se stane, pokud překročím mezní počet zaměstnanců?
Systém automaticky vystaví fakturu s vyšší sazbou, Vy se nemusíte starat o nic.
Jak se provádí implementace do firmy a je nějak zpoplatněna?
Implementace do firmy není náročná, provede ji s Vámi náš konzultant na dálku, nebo osobně, stačí si dohodnout pevný termín. Doba i cena implementace je vždy individuální a odvíjí se od velikosti firmy a složitosti implementačního procesu. Standardní implementace na dálku zabere zpravidla do 4 hodin.
Je v měsíční ceně i technická podpora systému Alveno?
Ano, v ceně docházkového systému máte i bezplatnou technickou podporu. Požadavky můžete zadávat ve všední dny od 8:00 do 15:00. Většinu požadavků řešíme ještě v den, kdy jste požadavek zadali.
Kdy je zúčtovací období pro platbu za docházkový systém?
Fakturu za následující období vystavujeme vždy na začátku nového měsíce – zpravidla do 3 pracovních dnů (příklad: fakturu za říjen vystavujeme na začátku září). Splatnost faktury je 14 dní.
Lze pronajmout biometrickou čtečku?
Ano, pronájem je možný, řeší se individuálně, tak se nám neváhejte ozvat.
Můžu si zaplatit školení docházkového systému?
Ano, možnost školení Alveno nabízíme. Školení provádíme online, nebo osobně a podle toho se odvíjí i cena za školení.
Platba za docházkový a HR systém Alveno je měsíční, nebo roční?
Platba za docházkový a HR systém Alveno je v měsíčních intervalech a fakturujeme dopředu za následující období (příklad: fakturu za říjen vystavujeme na začátku září).