HR systém pro snadnou práci všech personalistů

Žádná instalace a lehká implementace
Podpora, na kterou je spoleh
Průběžné aktualizace a vylepšení
Přístup zaměstnanců ke svým datům
hr-system-bg

Ušetřete peníze a desítky hodin času díky přehlednému řešení Alveno

Personální systém s vlastním elektronickým podpisem v ceně

Vstříc digitalizaci! V rámci ceny jsme pro Vás vyvinuli vlastní elektronický podpis, který můžete využít pro většinu pracovněprávních dokumentů. Ty si v Alvenu jednoduše vytvoříte na pár kliknutí díky intuitivnímu Drag & Drop systému. Mějte všechny HR dokumenty a údaje o zaměstnancích na dosah ruky.

S Alvenem podepíšete

  • interní směrnice
  • předávací protokoly
  • absolvování školení (BOZP, PO, řidiči referenti apod.)
  • pracovní smlouvy a jejich změny
  • dohody o výkonu práce na dálku
  • informace o zpracováních osobních údajů
  • a další, celkem se jedná o desítky pracovněprávních dokumentů
Elektronický podpis
v ceně HR systému
Žádná platba za každý podepsaný dokument
S Alvenem ušetříte na podpisech desítky tisíc
Podepsat můžete drtivou většinu dokumentů

S čím vším vám HR systém pomůže

Známe lepší způsob, jak trávit čas, než dohledávat data v šanonech, nekonečném množství dokumentů, smluv a záznamů v kalendáři. HR software Alveno vám usnadní papírování, ale i kontrolu smluv, školení a majetku ve vaší společnosti. To vše navíc přístupné odkudkoliv online díky bezpečnému cloudovému řešení a v přehledném designu. Digitalizujte své personální procesy!

Zaměstnanecká data jednoduše na jednom místě

Kompletní data o zaměstnanci mějte vždy po ruce, ať jste kdekoli – v kanceláři, na cestách i doma na home office. Přehledně evidujte informace o pracovní smlouvě, ale například také kontakty na rodinné příslušníky zaměstnanců nebo termíny jejich narozenin. Sami pak vyberte, komu přidělíte přístup k datům – vedoucímu oddělení, celému personálním týmu, nebo vybraným kolegům. Navíc každý zaměstnanec zobrazí svá vlastní data na pár kliknutí.

Evidence majetku dohledatelná během několika vteřin

Získejte přehled o tom, kdo má přiřazeno služební auto, notebook, mobil a další firemní majetek. Díky HR systému dokážete pohlídat i to, kdy má zaměstnanec nárok na výměnu. Vše se během několika sekund dozvíte vy, i vaši kolegové.

Dohled nad termíny smluv, zkušební doby nebo školení

Využijte všechny výhody personálních nástrojů, které drží krok s dobou. Zbavte se nekonečného zakládání smluv do šanonů a listování papírovými kalendáři. Mějte data jednoduše pod palcem, odkudkoliv a na pár kliknutí. Nastavte si notifikace k důležitým termínům a dokažte vašim zaměstnancům, že jsou u vás na prvním místě.

Jednoduchá tvorba elektronických šanonů, které si sami upravíte

Zcela podle vašich přestav si vytvořte vlastní šanony, ale i smlouvy nebo přehled hodnotících pohovorů. Vše si jednoduše nastavte v přehledném online prostředí díky snadnému „drag and drop“ systému. Nemáte čas na vytváření vlastních šablon? Využijte jeden z mnoha/několika připravených vzorů.

Snadné generování dokumentů na pár kliknutí

Vytvořte si vlastní dokument ze záznamů v elektronických šanonech. Stačí nahrát vlastní dokument (třeba předávací protokol nebo smlouvu), do něj si podle sebe vložíte jakákoliv data ze záznamu díky proměnným šanonu a vytvořený dokument máte nachystaný ke stažení, tisku nebo podpisu. Je to na Vás.

Investujte do vaší úspory

Moderní online HR systém Alveno vám pomůže uspořit až několik desítek hodin měsíčně. Tyto hodiny můžete investovat do toho, co je opravdu důležité – do vašich kolegů. HR systém si můžete vybrat také v kombinaci s docházkovým systémem.

Zvolte si službu
Kolik máte zaměstnanců?

Zde se zobrazí cena po zadání všech parametrů

Docházkový systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
2 800 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
4 700 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
7 300 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

HR systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
2 800 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
4 700 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
7 300 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
5 600 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
9 400 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
14 600 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace. Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Co o Alvenu říkají naši zákazníci

Alveno vyšlo jednoznačně nejlépe. Nejlepší řešení, nejlepší a nejrychlejší jednání, nejlepší cena a všechno probíhalo tak, jak my jsme si přáli. Samotná implementace trvala půlden a vše bylo do týdne od podepsání smlouvy vyřešené.

Josef Saller
Warehouse Manager

Na HR systému se nám líbí jednoduchost, funkčnost a to, že máme volnou ruku při tvoření vlastní struktury pro naši společnost. Zároveň máme pod dohledem veškerá důležitá data: např. konec zkušebních dob, pracovní poměry, či narozeniny.

Zuzana Kalašová
HR Specialist

Od objednání jsme hned 2. den začali řešit termín implementace. Ta byla z našeho pohledu neskutečně rychlá. Od vybrání a první schůzky bylo do 14 dnů vše vyřešeno.

Roman Humeni
senior shop manager

Další důvody, proč si vybrat Alveno

Jednoduché zavedení systému

Náš osvědčený proces implementace vám pomůže se zavedením systému do společnosti.

Perfektní podpora

Naši zkušení konzultanti jsou vám online k dispozici po celou dobu trvání smlouvy.

Kontinuální vývoj systému

Nasloucháme vám. Vaše požadavky zohledňujeme při přípravě aktualizací systému.

Napište si o HR systém

Chcete nám raději zavolat?

Nejčastější dotazy

Co se stane, pokud překročím mezní počet zaměstnanců?
Systém automaticky vystaví fakturu s vyšší sazbou, Vy se nemusíte starat o nic.
Jak se provádí implementace do firmy a je nějak zpoplatněna?
Implementace do firmy není náročná, provede ji s Vámi náš konzultant na dálku, nebo osobně, stačí si dohodnout pevný termín. Doba i cena implementace je vždy individuální a odvíjí se od velikosti firmy a složitosti implementačního procesu. Standardní implementace na dálku zabere zpravidla do 4 hodin.
Je v měsíční ceně i technická podpora systému Alveno?
Ano, v ceně docházkového systému máte i bezplatnou technickou podporu. Požadavky můžete zadávat ve všední dny od 8:00 do 15:00. Většinu požadavků řešíme ještě v den, kdy jste požadavek zadali.
Kdy je zúčtovací období pro platbu za docházkový systém?
Fakturu za následující období vystavujeme vždy na začátku nového měsíce – zpravidla do 3 pracovních dnů (příklad: fakturu za říjen vystavujeme na začátku září). Splatnost faktury je 14 dní.
Lze pronajmout biometrickou čtečku?
Ano, pronájem je možný, řeší se individuálně, tak se nám neváhejte ozvat.
Můžu si zaplatit školení docházkového systému?
Ano, možnost školení Alveno nabízíme. Školení provádíme online, nebo osobně a podle toho se odvíjí i cena za školení.
Platba za docházkový a HR systém Alveno je měsíční, nebo roční?
Platba za docházkový a HR systém Alveno je v měsíčních intervalech a fakturujeme dopředu za následující období (příklad: fakturu za říjen vystavujeme na začátku září).