HR systém pro snadnou práci všech personalistů

Ušetřete peníze a desítky hodin času díky přehlednému řešení Alveno

IPad

S čím vším Vám HR systém pomůže

Známe lepší způsob, jak trávit čas, než dohledávat chybějící data v šanonech, nekonečném množství dokumentů, smluv a záznamů v kalendáři. HR systém Alveno Vám usnadní papírování, ale i kontrolu smluv, školení a majetku ve Vaší společnosti. To vše navíc přístupné odkudkoliv online díky bezpečnému cloudovému řešení a v přehledném designu.

Zaměstnanecká data jednoduše na jednom místě

Kompletní data o zaměstnanci mějte vždy po ruce, ať jste kdekoli – v kanceláři, na cestách i doma na home office. Přehledně evidujte informace o pracovní smlouvě, ale například také kontakty na rodinné příslušníky zaměstnanců nebo termíny jejich narozenin. Sami pak vyberte, komu přidělíte přístup k datům – vedoucímu oddělení, celému personálním týmu, nebo vybraným kolegům. Navíc každý zaměstnanec zobrazí svá vlastní data na pár kliknutí.

Evidence majetku dohledatelná během několika vteřin

Získejte přehled o tom,  kdo má přiřazeno služební auto, notebook, mobil a další firemní majetek. Díky HR systému dokážete pohlídat i to, kdy má zaměstnanec nárok na výměnu. Vše se během několika sekund dozvíte Vy, i vaši kolegové.

Dohled nad termíny smluv, zkušební doby nebo školení

Využijte všechny výhody personálních nástrojů, které drží krok s dobou. Zbavte se nekonečného zakládání smluv do šanonů a listování papírovými kalendáři. Mějte data jednoduše pod palcem, odkudkoliv a na pár kliknutí. Nastavte si notifikace k důležitým termínům a dokažte Vašim zaměstnancům, že jsou u Vás na prvním místě.

Jednoduchá tvorba elektronických šanonů, které si sami upravíte

Zcela podle Vašich přestav si vytvořte vlastní šanony, ale i smlouvy nebo přehled hodnotících pohovorů. Vše si jednoduše nastavte v přehledném online prostředí díky snadnému „drag and drop“ systému. Nemáte čas na vytváření vlastních šablon? Využijte jeden z mnoha/několika připravených vzorů.

Investujte do Vaší úspory

Moderní online HR systém Alveno Vám pomůže uspořit až několik desítek hodin měsíčně. Tyto hodiny můžete investovat do toho, co je opravdu důležité - do Vašich kolegů.

Zvolte počet zaměstnanců

a zjistěte přesnou cenu

Balíček Alveno S

pro 1-50 zaměstnanců

2000 Kč

cena bez DPH/měsíc

při ročním předplatném

Balíček Alveno M

pro 51-100 zaměstnanců

3500 Kč

cena bez DPH/měsíc

při ročním předplatném

Balíček Alveno L

pro 101-200 zaměstnanců

5500 Kč

cena bez DPH/měsíc

při ročním předplatném

Balíček Alveno XL

pro 201+ zaměstnanců

individuální

cena bez DPH/měsíc

při ročním předplatném

Cena zahrnuje

  • Průběžná aktualizace a vylepešení
  • Technická podpora ve všední dny
  • Zálohy každý den
  • 1GB dat v cloudu
  • Softwarová licence pro firmy všech velikostí
  • Přístup z neomezeného počtu PC, mobilů a tabletů

Co o Alvenu říkají naši zákazníci

  • „Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky."

    Martina Chloupková

    HR Director

  • „Kolegové, kteří už měli předchozí zkušenost s docházkou se v Alvenu zorientují během několika minut a zaměstnanci, kteří se s docházkovým systémem nikdy nesetkali kvitují, že je Alveno velice intuitivní a že se s ním seznamují jednoduše v průběhu používání."

    Irena Tichá

    vedoucí personálního oddělení

  • „Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století."

    Miroslav Řezníček

    operations & shop manager

  • „Docházka se u nás dříve evidovala v excelu, ale když se firma začala rozrůstat a přibyly pobočky v dalších městech, začali jsme hledat pružnější řešení. Chtěli jsme systém, který bude uživatelsky jednoduchý a přívětivý nejen pro naše manažerky center, ale i pro zaměstnance. Mzdy zpracovává náš externí dodavatel, takže jsme chtěli také zajistit, aby šla data jednoduše z poboček na centrálu a z centrály k účetní firmě přímo exportem do jejich systému"

    Mgr. Markéta Hegerová

    HR Manager

  • S přechodem na cloudový systém Alveno se zjednodušila a hlavně zrychlila práce spojená s evidencí docházky zaměstnanců. Co musím ocenit, je možnost, navrhovat změny a nové funkce, které jsou postupně zařazeny do nových aktualizací. Díky API rozhraní jsme schopni data z docházkového systému dále využívat v našem informačním systému."

    David Surovec

    Informační technologie

  • Docházkový systém Alveno se stal nedílnou součástí nás všech. Moderní pojetí nabízí nejenom individuální nastavení dle potřeb pracoviště, ale i komplexní zpracování docházky a přehlednou kontrolu nad docházkou zaměstnanců, a to odkudkoliv."

    Bc. Lucie Čechová

    Customer Relationship Manager, Project Manager

  • Celá práce s výkazy je koncepčně jednodušší a příjemná je i barevnost a přehlednost produktu. Zároveň je snadné cokoli si dohledat, roztřídit, zobrazit si přítomnost zaměstnanců nebo třeba udělovat práva v provozech. Vše si nastavím sama tak, jak to pro svou práci potřebuji. Velkou výhodou je především vstřícnost konzultantů při podpoře se samotným používáním Alvena."

    Alena Mrázová

    Vedoucí hospodářské správy

Další důvody, proč si vybrat Alveno

Jednoduché zavedení systému

Náš osvědčený proces implementace Vám pomůže se zavedením systému do společnosti.

Perfektní podpora

Naši zkušení konzultanti jsou vám online k dispozici po celou dobu trvání smlouvy.

Kontinuální vývoj systému

Nasloucháme Vám.  Vaše požadavky zohledňujeme při přípravě aktualizací systému.

FAQ

Jak dlouho trvá podpora systému?

Technickou podporu nabízíme vždy po celou dobu trvání smlouvy a je zdarma. Obracet se na nás můžete přes stránku podpory (podpora.alveno.cz), přímo z webového rozhraní klient.alveno.cz nebo z kontaktů na našem webu. Jednoduše nám zanecháte zprávu s požadavkem a jeden z našich konzultantů se co nejdříve ozve.

Potřebuji vlastní server?

Ne, není potřeba. Výhodou cloudového řešení je, že nepotřebujete žádnou IT infrastrukturu na Vaší straně. O vše se staráme my.

Co se stane, pokud překročím mezní počet zaměstnanců?

Systém automaticky vystaví fakturu s vyšší sazbou, Vy se nemusíte starat o nic.

Jak kontaktovat technickou podporu?

Technickou podporu můžete kontaktovat přímo z webového rozhraní klient.alveno.cz, z kontaktů na našem webu, nebo ze stránky podpory: podpora.alveno.cz.

Napište si o HR systém

Chcete nám raději zavolat?

Asistentka obchodního oddělení Alveno Lucie Šindláčová

Obchod Alveno

Lucie Šindlářová

+420 734 102 652