HR systém pro snadnou práci všech personalistů

Žádná instalace a lehká implementace
Podpora, na kterou je spoleh
Průběžné aktualizace a vylepšení
Přístup zaměstnanců ke svým datům
hr-system-bg

Ušetřete peníze a desítky hodin času díky přehlednému řešení Alveno

S čím vším vám HR systém pomůže

Známe lepší způsob, jak trávit čas, než dohledávat data v šanonech, nekonečném množství dokumentů, smluv a záznamů v kalendáři. HR software Alveno vám usnadní papírování, ale i kontrolu smluv, školení a majetku ve vaší společnosti. To vše navíc přístupné odkudkoliv online díky bezpečnému cloudovému řešení a v přehledném designu. Digitalizujte své personální procesy!

Zaměstnanecká data jednoduše na jednom místě

Kompletní data o zaměstnanci mějte vždy po ruce, ať jste kdekoli – v kanceláři, na cestách i doma na home office. Přehledně evidujte informace o pracovní smlouvě, ale například také kontakty na rodinné příslušníky zaměstnanců nebo termíny jejich narozenin. Sami pak vyberte, komu přidělíte přístup k datům – vedoucímu oddělení, celému personálním týmu, nebo vybraným kolegům. Navíc každý zaměstnanec zobrazí svá vlastní data na pár kliknutí.

hr-zamestnanec-tablet
hr-sanon-vozy-tablet

Evidence majetku dohledatelná během několika vteřin

Získejte přehled o tom, kdo má přiřazeno služební auto, notebook, mobil a další firemní majetek. Díky HR systému dokážete pohlídat i to, kdy má zaměstnanec nárok na výměnu. Vše se během několika sekund dozvíte vy, i vaši kolegové.

Dohled nad termíny smluv, zkušební doby nebo školení

Využijte všechny výhody personálních nástrojů, které drží krok s dobou. Zbavte se nekonečného zakládání smluv do šanonů a listování papírovými kalendáři. Mějte data jednoduše pod palcem, odkudkoliv a na pár kliknutí. Nastavte si notifikace k důležitým termínům a dokažte vašim zaměstnancům, že jsou u vás na prvním místě.

hr-upozorneni-tablet
hr-sanony-tablet

Jednoduchá tvorba elektronických šanonů, které si sami upravíte

Zcela podle vašich přestav si vytvořte vlastní šanony, ale i smlouvy nebo přehled hodnotících pohovorů. Vše si jednoduše nastavte v přehledném online prostředí díky snadnému „drag and drop“ systému. Nemáte čas na vytváření vlastních šablon? Využijte jeden z mnoha/několika připravených vzorů.

Investujte do vaší úspory

Moderní online HR systém Alveno vám pomůže uspořit až několik desítek hodin měsíčně. Tyto hodiny můžete investovat do toho, co je opravdu důležité – do vašich kolegů. HR systém si můžete vybrat také v kombinaci s docházkovým systémem.

Zvolte si službu
Kolik máte zaměstnanců?

Zde se zobrazí cena po zadání všech parametrů

Docházkový systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
2 000 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
3 500 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
5 500 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

HR systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
2 000 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
3 500 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
5 500 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém S pro 1-50 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
4 000 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém M pro 51-100 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
7 000 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém L pro 101-200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
11 000 Kč bez DPH

Cena za měsíc při ročním předplatném

Vyzkoušet Alveno

Docházkový a HR systém XL pro více než 200 zaměstnanců

Balíček mimo jiné obsahuje kvalitní podporu a kontinuální vývoj aplikace.

Více informací
individuální cena

Napište nám

Vyzkoušet Alveno

Co o Alvenu říkají naši zákazníci

„Celá práce s výkazy je koncepčně jednodušší a příjemná je i barevnost a přehlednost produktu. Zároveň je snadné cokoli si dohledat, roztřídit, zobrazit si přítomnost zaměstnanců nebo třeba udělovat práva v provozech. Vše si nastavím sama tak, jak to pro svou práci potřebuji. Velkou výhodou je především vstřícnost konzultantů při podpoře se samotným používáním Alvena.“

Alena Mrázová
Vedoucí hospodářské správy

Docházkový systém Alveno se stal nedílnou součástí nás všech. Moderní pojetí nabízí nejenom individuální nastavení dle potřeb pracoviště, ale i komplexní zpracování docházky a přehlednou kontrolu nad docházkou zaměstnanců, a to odkudkoliv.

Bc. Lucie Čechová
Customer Relationship Manager, Project Manager

„Docházka se u nás dříve evidovala v excelu, ale když se firma začala rozrůstat a přibyly pobočky v dalších městech, začali jsme hledat pružnější řešení. Chtěli jsme systém, který bude uživatelsky jednoduchý a přívětivý nejen pro naše manažerky center, ale i pro zaměstnance. Mzdy zpracovává náš externí dodavatel, takže jsme chtěli také zajistit, aby šla data jednoduše z poboček na centrálu a z centrály k účetní firmě přímo exportem do jejich systému“

Mgr. Markéta Hegerová
HR Manager

„Hned od první chvíle byla spolupráce opravdu výborná a profesionální. A hlavně si myslím, že Alveno je tím, jak vypadá a jak je intuitivní, docházkový systém pro 21. století.“

Miroslav Řezníček
operations & shop manager

„Velmi oceňujeme, hlavně nyní, když máme zaměstnance na home office a ve 4 lokalitách v rámci České republiky, celkové zrychlení zpracování mezd, automatizace a efektivita celého procesu evidence docházky.“

Martina Chloupková
HR Director

„Kolegové, kteří už měli předchozí zkušenost s docházkou se v Alvenu zorientují během několika minut a zaměstnanci, kteří se s docházkovým systémem nikdy nesetkali kvitují, že je Alveno velice intuitivní a že se s ním seznamují jednoduše v průběhu používání.“

Irena Tichá
vedoucí personálního oddělení

„S přechodem na cloudový systém Alveno se zjednodušila a hlavně zrychlila práce spojená s evidencí docházky zaměstnanců. Co musím ocenit, je možnost, navrhovat změny a nové funkce, které jsou postupně zařazeny do nových aktualizací. Díky API rozhraní jsme schopni data z docházkového systému dále využívat v našem informačním systému.“

David Surovec
Informační technologie

„Docházkový systém Alveno mi velmi ulehčil práci. Aktivně využívám funkci schvalování nepřítomnosti a rozpis směn. V případě, že potřebuji s něčím poradit, je mi k dispozici technik, se kterým jsem zatím vždy vše vyřešil.“

Jindřich Novák

„Díky docházkové čtečce DSi700 mám přesný přehled o tom, v jaký čas přišel zaměstnanec do práce. Otisky prstů nelze totiž zaměnit (např. jako u identifikace pomocí čipů nebo karet). Systém je přehledný a uživatelsky jednoduchý.“

Petr Martínek

Další důvody, proč si vybrat Alveno

Jednoduché zavedení systému

Náš osvědčený proces implementace vám pomůže se zavedením systému do společnosti.

Perfektní podpora

Naši zkušení konzultanti jsou vám online k dispozici po celou dobu trvání smlouvy.

Kontinuální vývoj systému

Nasloucháme vám. Vaše požadavky zohledňujeme při přípravě aktualizací systému.

FAQ

Co se stane, pokud překročím mezní počet zaměstnanců?
Systém automaticky vystaví fakturu s vyšší sazbou, Vy se nemusíte starat o nic.
Jak se provádí implementace do firmy a je nějak zpoplatněna?
Implementace do firmy není náročná, provede ji s Vámi náš konzultant na dálku, nebo osobně, stačí si dohodnout pevný termín. Doba i cena implementace je vždy individuální a odvíjí se od velikosti firmy a složitosti implementačního procesu. Standardní implementace na dálku zabere zpravidla do 4 hodin.
Je v měsíční ceně i technická podpora systému Alveno?
Ano, v ceně docházkového systému máte i bezplatnou technickou podporu. Požadavky můžete zadávat ve všední dny od 8:00 do 15:00. Většinu požadavků řešíme ještě v den, kdy jste požadavek zadali.

Napište si o HR systém

Chcete nám raději zavolat?

Obchod Alveno

  • Jitka Střechová
  • +420 734 102 652