Obchodní proces v Alveno je jednoduchý a šitý na míru zákazníkovi

obchodníci docházkového a HR systému Alveno

Zaujal vás docházkový systém Alveno a rádi byste poslali poptávku přes kontaktní formulář na našem webu. Přemýšlíte ale, komu vaše poptávka přistane v e-mailové schránce a kdy se jí bude někdo věnovat – pokud vůbec? Máte-li jakékoli pochybnosti, čtěte dál – rádi vás přesvědčíme, že v Alvenu vás na odpověď dlouho čekat nenecháme.

První, s kým se vaše poptávka potká, je Lucka. Má na starosti prvotní kontakt s vámi a také dohlíží na to, aby řešení všech obchodních případů hned od první minuty nabralo raketové tempo. Lucka je člověk, který vám zodpoví vaše dotazy v chatu na našem webu, nebo se vám ozve v telefonu, pokud nám zavoláte na obchodní číslo. Lucka má skvělý přehled a vašim e-mailům se věnuje okamžitě – to znamená, že každou novou poptávku během několika minut předává obchodníkům.

O naše nové i stávající zákazníky pečují 4 obchodníci – Dominik, Karel, Petr a Katarína. Jsou sehraným týmem a všem záleží na tom, aby vaše setkání s Alvenem bylo od prvního okamžiku příjemným zážitkem. Proto každého našeho potenciálního zákazníka náležitě hýčkají a naprosto samozřejmě jej považují za součást naší Alveno rodiny.

Schůzku domlouváme co nejdříve

Vaše poptávka se u nás moc dlouho neohřeje – obchodník vás kontaktuje co nejdříve je to možné. Většinou se vám ozve už do několika hodin, v 99 % případů je to do druhého dne, kdy jste nás kontaktovali. Trochu si vás po telefonu vyzpovídáme, doptáme se na další informace a zjistíme vaše potřeby a očekávání. Každá firma je unikátní, a přesně tak k vám i přistupujeme. Proto se možná ptáme někdy víc, než byste čekali.

Nakonec s vámi obchodník domluví osobní schůzku – ano, za každým potenciálním zákazníkem jezdíme osobně. Chceme se totiž ujistit, že jsme vašemu zadání správně porozuměli, a hlavně vám chceme osobně ukázat, co Alveno umí. Zásadně nepoužíváme demo účty a je to právě z toho důvodu, že naši zákazníci jsou každý jiný a mají své specifické požadavky – toto zkrátka v demo účtu obsáhnout nelze. Na schůzce se pak podrobněji bavíme například o konkrétním nastavení:

  • docházky obchodníků,
  • online přístupu terénních pracovníků,
  • práce na home office,
  • směnnosti ve firmě,
  • přístupů do různých provozů v rámci firmy,
  • napojení na konkrétní mzdový systém.

Osobní schůzka má i tu výhodu, že vám náš docházkový systém ukážeme v reálném prostředí a najdeme řešení, které ve vaší firmě ušetří čas i peníze. Z obchodní schůzky si tedy odnesete víc než jen obecné představení docházkového systému Alveno. Na schůzce navíc probereme proces samotné implementace systému do vaší firmy. Víme, že tato fáze představuje pro spoustu firem noční můru, s naším týmem zkušených implementačních specialistů se ale ničeho obávat nemusíte.

„Zavedení na naše pracoviště nebyl vůbec žádný problém, trvalo to jen několik málo dní. Tento systém bych určitě doporučila, protože jsem s ním sama spokojená a rozhodně se jedná o nejlepší docházku, se kterou jsem se za svoji profesní kariéru setkala.“ Alena Mrázová, ÚAMK a.s.

Nabídku vám stavíme na míru. Podpis smlouvy už je jen třešinka na dortu.

Po společné schůzce shrneme nejdůležitější body a podmínky spolupráce a posíláme vám nabídku na míru – zpravidla hned druhý den, maximálně do konce týdne, ve kterém schůzka proběhla.

Rozumíme tomu, že si vše musíte promyslet, proto na vás netlačíme. Pokud se nám ale do 14 dní neozvete, zvedáme telefon a ověřujeme, jestli nabídka splňuje vaše očekávání, případně dovysvětlíme konkrétní body spolupráce. Pro jistotu také často ještě jednou společně projdeme postup implementace systému.

Okamžik, kdy naši nabídku přijímáte, je výhrou pro obě strany. Podpis smlouvy už je jen pomyslnou třešinkou na dortu a představuje váš vstup do naší Alveno rodiny. Obchodník vás následně předá do rukou konzultantů, kteří se postarají o hladkou a bezproblémovou implementaci systému ve vaší firmě. Tímto krokem ale samozřejmě péče o vás pro obchodníky nekončí, právě naopak – v kontaktu s vámi budou i po podepsání smlouvy. Budou se o vás průběžně starat, zajímat se o to, jak systém využíváte, a také budou rádi za vaši zpětnou vazbu.

„Zavedení služby jsme zvládli během jednoho měsíce a vše proběhlo bez problémů. Velkou výhodou je, že se nyní záznamy o docházce přetáhnou jedním kliknutím přímo do ABRY.“ Barbora Vaňková, Biopekárna Zemanka s.r.o.

Zní to jednoduše, viďte. Tak neváhejte, napište nám a zažijte, jaké to je, když je zavedení nového systému do firmy radost.

Související články