Nejčastější dotazy k ceně

Odpovídáme na otázky ohledně ceny, na které se nás nejčastěji ptáte. Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám níže vaše telefonní číslo a my vám rádi odpovíme.

Co se stane, pokud překročím mezní počet zaměstnanců?
Systém automaticky vystaví fakturu s vyšší sazbou, Vy se nemusíte starat o nic.
Jak se provádí implementace do firmy a je nějak zpoplatněna?
Implementace do firmy není náročná, provede ji s Vámi náš konzultant na dálku, nebo osobně, stačí si dohodnout pevný termín. Doba i cena implementace je vždy individuální a odvíjí se od velikosti firmy a složitosti implementačního procesu. Standardní implementace na dálku zabere zpravidla do 4 hodin.
Je v měsíční ceně i technická podpora systému Alveno?
Ano, v ceně docházkového systému máte i bezplatnou technickou podporu. Požadavky můžete zadávat ve všední dny od 8:00 do 15:00. Většinu požadavků řešíme ještě v den, kdy jste požadavek zadali.
Kdy je zúčtovací období pro platbu za docházkový systém?
Fakturu za následující období vystavujeme vždy na začátku nového měsíce – zpravidla do 3 pracovních dnů (příklad: fakturu za říjen vystavujeme na začátku září). Splatnost faktury je 14 dní.
Lze pronajmout biometrickou čtečku?
Ano, pronájem je možný, řeší se individuálně, tak se nám neváhejte ozvat.
Můžu si zaplatit školení docházkového systému?
Ano, možnost školení Alveno nabízíme. Školení provádíme online, nebo osobně a podle toho se odvíjí i cena za školení.
Platba za docházkový a HR systém Alveno je měsíční, nebo roční?
Platba za docházkový a HR systém Alveno je v měsíčních intervalech a fakturujeme dopředu za následující období (příklad: fakturu za říjen vystavujeme na začátku září).

Nemůžete se rozhodnout nebo máte nějaké otázky?
Ozvěte se nám. Rádi vám vše vysvětlíme.